מיישם erp – מה התפקידים שלו וכיצד בוחרים אותו?

מערכות ERP הפכו בשנים האחרונים לדרך הטובה ביותר לייצר קשר נכון, מדויק ופורה עם לקוח, בעוד שמערכות כאלה נועדו לקשר בין כלל המחלקות בארגון, כמו גם לנהל את הפעולות מול צרכנים בצורה נכונה נפוצה ומדויקת.

התוכנות אינן 'נחתו עלינו מן השמיים' והן מיושמות על ידי מיישמי ERP, אשר פועלים כדי להתאים עבור כול ארגון קטן או גדול את התוכנה המתאימה ביותר עבור ניהול רצוף ויעיל של בית העסק. 

אבל מה זה מערכות או תוכנת ERP?

מערכות אלה נועדו כדי לניהול רכיבים תוך סנכרון בין תוכנות קיימות, כמו למשל תכנון רכיבים אשר קשורים על תוכנות כמו פריורטי ואחרות, בעוד שמערכת erp אשר מלקטת ואוספת מידע על לקוחות – יכולה לנהל ולכלול את כל מה שצריך עבור הארגון, ולאפשר ניהול מסונכרן של דוחות כספיים, דוחות מאוגדים, תוכנות הנהלת חשבונות, חשבוניות וקבלות, ניהול רכש וכדומה. 

מערכות ERP מאפשרות ניהול קשרי לקוחות באמצעות סנכרון בין מערכת CRM – מה שמממשק בין תוכנת ניהול שונות ומקנה ניהול שלם של הארגון בצורה יעילה. כדי לעשות זאת, דרוש מיישם ERP מוצלח. בכך ישנו סנכרון מלא בין מערכות כמו פריורטי אשר מסונכרנת עם מערכת ERP ובכך מקנה למנהלים ועובדים כלי ניהול יעילים המתאימים לכל בעל תפקיד. החל מזה שעליו לנהל שירות לקוחות עד לאנשי אדמיניסטרציה, ספקים, מנהלי רכש, נציגי שירות וכדומה. 

מה תפקידו של מיישם ERP

תפקידו של המיישם הוא להתאים את מערכת ERP לסביבה העסקית של הארגון, לרשות המיישם עומדים כלים שונים לביצוע ההתאמות הנדרשות. 

אצלנו ברוטליין מספקים מגוון שירותים, בניהם:

  • ניהול קשרי לקוחות באמצעות תוכנות כמו CRM ודומותיה
  • התאמת מערכות שיספקו ניהול שרשראות אספקה בצורה יעילה יותר. 
  • יישום תוכנת ERP בהתאם לדרישות בית העסק. 
  • סנכרון בין ניהול מלאי, ניהול משרד וכדומה. 
  • ניהול דוחות מנהלים בצורה יעילה יותר, מכל מקום. 
  • התאמת סביבת העבודה הממוחשבת לצרכים של הארגון ובית העסק. 
  • התאמות שיטות תשלום נוחות יותר של לקוחות עבור הארגון. 
  • סנכרון בית תוכנות הנהלת חשבונות לסביבת העבודה. 
  • שירות לקוחות זמין. 
  • ביצוע התאמות אישיות. 

באמצעות אפיון ראשוני ומדויק של צרכי הארגון נוכל להקים ולהתאים את המערכת ותוכנות באופן יעיל ושימושי יותר.