תוכנה לניהול עסק על בסיס פריוריטי

תוכנה לניהול לקוחות וניהול עסק

תוכנת ERP כמו תוכנת פריוריטי, היא כל מה שאתם צריכים בכדי לתצפת ולנהל על אזורים שונים בעסק שלכם בעת ובעונה אחת.

אם בעבר כל מחלקה בעסק הייתה עושה שימוש בתוכנות לניהול עסק שונות על פי הצרכים המשתנים שלה, כעת ניתן לעשות שימוש בתוכנה אחת בלבד המאפשרת לכם להתנהל בקלות ויעילות.

אילו מודולים זמינים לכם בשימוש ביישום פריוריטי בתור תוכנה לניהול לקוחות בכלל ומערכת לניהול עסק בפרט, ואיך כל אחד מהם מקדם אתכם להתנהלות מבוקרת, איכותית ויעילה?

ניהול עסק עם תוכנת פריוריטי

כידוע, מטרתו של בית העסק היא להכניס כמה שיותר ולהיות במצב של רווח. ניהול נכון של עסק הוא ניהול המבוסס על מעקב תמידי אחר הכנסות והוצאות.

הודות למערכת הכספים של תוכנת פריוריטי, תוכנת ניהול לקוחות והעסק בה אתם מקבלים מענה מלא ומקיף לכל דרישותיכם בפן הפיננסי והיא יכולה לשמש גם כתוכנה לניהול רכש.

כל הנדרש לכם – החל מהוצאת חשבוניות, הנהלת חשבונות, הפקה של דו"חות כספיים, ניהול של תקציבים שונים וניהול קופה – הכל זמין לכם דרך ערוץ אחד בלבד: יישום הפריוריטי.

תוכנה לניהול עסק

באמצעות תוכנת פריוריטי שומרים על קשר עם הלקוחות

ההון היקר לכם ביותר הוא כמובן ההון האנושי, שבא לידי ביטוי בקהל הלקוחות שלכם.

תוכנת ניהול לקוחות של רוטליין תסייע לכם לנהל את קשרי הלקוחות דרך תוכנת פריוריטי.

מערכת לניהול לקוחות מאפשרת לכם להעניק שירות טוב יותר, זאת מאחר ואתם יכולים לנהל את מערך הלקוחות, לדאוג לניהול של יומני משימות וכך לדעת לאילו לקוחות צריך לחזור ועם אילו לקוחות נסגרה שיחת המכירה.

לכן תוכנה לניהול עסק על בסיס פריוריטי היא הכרחית לעסק.

יתרה מזאת, מדובר על מערכת לניהול לקוחות המאפשרת לכם לבצע סינכרון מלא אל מול ה-Outlook.

Priority – אלמנטים נוספים הזמינים לכם הכלולים במערכת לניהול לקוחות:

  • אפשרות לביצוע טלמרקטינג
  • דיוורים ישירים
  • הכנה ושליחה של הצעות מחיר
  • יצירת דו"חות המשקפים את תחזית המכירות ושלכם וכדומה

רוצה מידע נוסף על מערכת ניהול לקוחות? כמה פרטים ונחזור אליך בהקדם!

ניהול איכותי לצוות העובדים באמצעות תוכנה לניהול עסק 

תוכנה לניהול לקוחות

הון אנושי נוסף וחשוב לא פחות הוא כמובן צוות העובדים שלכם.

אינכם צריכים להסתייע בתוכנות חיצוניות המדווחות על כניסה ויציאה של העובדים שלכם, זאת מאחר וגם אפשרות זו זמינה לכם דרך תוכנת פריוריטי.

מודל ניהול המשרד כולל בתוכו את כל הנדרש לכם:

החל מניהול של אנשי הקשר והעובדים המורשים להיות משתמשי רשת, נגישות מלאה לניהול ומעקב אחר דיווחי הכניסה והיציאה של העובדים, תיאום פגישות והגדרת זמנים של חופשות ופעילות במשרד.

משאבי אנוש

וכמו כן, הפריוריטי, תוכה לניהול עסק, תורם לכם בכל הנדרש גם בסקטור של משאבי האנוש.

היישום מסייע לכם בניהול העובדים וגם בניהולים של מועמדים למשרות אצלכם בארגון:

  • הפקה של כרטיסי עובד עם מפרט עשיר הכולל את השכלתו של העובד
  • באילו קורסים הוא לקח חלק
  • הצגה של דו"ח העידרויות (חופשים ומחלות) מהמשרד
  • ניסיון מקצועי וכדומה.

Priority – מעקב וניהול אחר המלאי שלכם

עם יישום הפריוריטי יש לכם גם את היכולת לנהל ולעקוב אחר מצב המלאי שלכם.

עם מודול זה אתם מקבלים נגישות מלאה לכל הקשור בניהול של מערך הפריטים, אילו פרמטרים מאפיינים כל מוצר, מה מצב המלאי שלכם, פרטים אודות ספירת המלאי, ביקורת מעבדה וכדומה.

כמו כן, המודול כולל גם ממשק השזור בתוכנה, דרכו ניתן להכין נתונים להדפסת מדבקות הכוללות את הברקוד של כל מוצר.

ואילו עוד מודלים זמינים לכם עם תוכנה לניהול עסק?

תוכנה מסוג פריוריטי כוללת בתוכה ממשקים נוספים כדוגמת:

  • ניהול רכש
  • דו"חות מנהלים
  • מנהל מערכת
  • תשלום לספקים
  • רכוש קבע
  • הלוואות
  • התאמות כרטיסי אשראי
  • תכנון רכש
  • הפצה
  • הנדסה ועוד

אם יש לכם שאלות נוספות על תוכנה לניהול לקוחות ואתם רוצים להתייעץ צרו איתנו קשר!

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על: