תוכנה לניהול עסק עם תוכנת פריוריטי

תוכנה לניהול עסק וניהול לקוחות כמו תוכנת פריוריטי, היא כל מה שאתם צריכים בכדי לתצפת ולנהל על אזורים שונים בעסק שלכם בעת ובעונה אחת. אם בעבר כל מחלקה בעסק הייתה עושה שימוש בתוכנות שונות על פי הצרכים המשתנים שלה, כעת ניתן לעשות שימוש בתוכנה לניהול עסק ולקוחות אחת בלבד המאפשרת לכם להתנהל בקלות ויעילות. אילו מודולים זמינים לכם דרך יישום פריוריטי ואיך כל אחד מהם מקדם אתכם להתנהלות מבוקרת, איכותית ויעילה?

תוכנה לניהול עסק שתבצע שיקוף מלא של המצב הפיננסי של העסק

כידוע, מטרתו של בית העסק היא להכניס כמה שיותר ולהיות במצב של רווח. ניהול נכון של עסק הוא ניהול המבוסס על מעקב תמידי אחר הכנסות והוצאות.

הודות למערכת הכספים של תוכנת פריוריטי, תוכנה לניהול לקוחות והעסק בה אתם מקבלים מענה מלא ומקיף לכל דרישותיכם בפן הפיננסי. כל הנדרש לכם – החל מהוצאת חשבוניות, הנהלת חשבונות, הפקה של דו"חות כספיים, ניהול של תקציבים שונים וניהול קופה – הכל הזמין לכם דרך ערוץ אחד בלבד: יישום הפריוריטי.

תוכנה לניהול העסק והלקוחות

תוכנה לניהול לקוחות

שומרים על קשר עם הלקוחות

ההון היקר לכם ביותר הוא כמובן ההון האנושי, שבא לידי ביטוי בקהל הלקוחות שלכם. תוכנת ניהול הלקוחות שלנו תסייע חכם לנהל את קשרי הלקוחות דרך תוכנת הפריוריטי, תוכנה לניהול לקוחות המאפשרת לכם להעניק שירות טוב יותר, זאת מאחר ואתם יכולים לנהל את מערך הלקוחות, לדאוג לניהול של יומני משימות וכך לדעת לאילו לקוחות צריך לחזור ועם אילו לקוחות נסגרה שיחת המכירה. לכן תוכנה לניהול לקוחות כמו תוכנת פריוריטי היא הכרחית לעסק. יתרה מזאת, מדובר על תוכנת ניהול המאפשרת לכם לבצע סינכרון מלא אל מול ה-Outlook. אלמנטים נוספים הזמינים לכם הכלולים בתוכנה:

  • אפשרות לביצוע טלמרקטינג
  • דיוורים ישירים
  • הכנה ושליחה של הצעות מחיר
  • יצירת דו"חות המשקפים את תחזית המכירות ושלכם וכדומה

עוד באתר

רוצה מידע נוסף? כמה פרטים ונחזור אליך בהקדם!

ניהול איכותי לצוות העובדים

הון אנושי נוסף וחשוב לא פחות הוא כמובן צוות העובדים שלכם. אינכם צריכים להסתייע בתוכנות חיצוניות המדווחות על כניסה ויציאה של העובדים שלכם, זאת מאחר וגם אפשרות זו זמינה לכם דרך תוכנת פריוריטי. מודל ניהול המשרד כולל בתוכו את כל הנדרש לכם: החל מניהול של אנשי הקשר והעובדים המורשים להיות משתמשי רשת, נגישות מלאה לניהול ומעקב אחר דיווחי הכניסה והיציאה של העובדים, תיאום פגישות והגדרת זמנים של חופשות ופעילות במשרד.

משאבי אנוש

וכמו כן, הפריוריטי תורם לכם בכל הנדרש גם בסקטור של משאבי האנוש. היישום מסייע לכם בניהול העובדים וגם בניהולים של מועמדים למשרות אצלכם בארגון: הפקה של כרטיסי עובד עם מפרט עשיר הכולל את השכלתו של העובד, באילו קורסים הוא לקח חלק, הצגה של דו"ח העידרויות (חופשים ומחלות) מהמשרד, ניסיון מקצועי וכדומה.

מעקב וניהול אחר המלאי שלכם

עם יישום הפריוריטי יש לכם גם את היכולת לנהל ולעקוב אחר מצב המלאי שלכם. עם מודול זה אתם מקבלים נגישות מלאה לכל הקשור בניהול של מערך הפריטים, אילו פרמטרים מאפיינים כל מוצר, מה מצב המלאי שלכם, פרטים אודות ספירת המלאי, ביקורת מעבדה וכדומה. כמו כן, המודול כולל גם ממשק השזור בתוכנה, דרכו ניתן להכין נתונים להדפסת מדבקות הכוללות את הברקוד של כל מוצר.

ואילו עוד מודלים זמינים לכם?

תוכנת פריוריטי כוללת בתוכה ממשקים נוספים כדוגמת: ניהול רכש, דו"חות מנהלים, מנהל מערכת, תשלום לספקים, רכוש קבע, הלוואות, התאמות כרטיסי אשראי, תכנון רכש, הפצה, הנדסה ועוד.